divendres, 18 de juliol del 2014

From Xina amb amor!!! (I)

Doncs sí!!!!

Un dels avantatges de tenir el germà perdut a la Xina i que l'hagi acompanyat la meva cunyada, és que puc tenir material de primera mà a preu ideal per a aturats!!!!!

Cal no tenir molta pressa però!!!!

El primer enviament va ser de 6m de lli blanc (encara no tinc pensat què fer-ne), 2m de lli verd (aquest és per mi!!!) i un 1m de seda blanc trencat (súper barata!!!!!).


Lli verd i lli blanc

Com que ma cunyada va ser la que es va patejar els locals i va regatejar el preu amb els xinos tenia clar que la seda havia de ser per a ella, però clar....què fas amb 1m*1'20m? I amb aquell color tant "brut"? Doncs investigar noves tècniques!!!!! Pel preu i per la quantitat vaig decidir que no seria greu si intentava pintar-la i no sortia bé.

I què guai és pintar seda!!!! M'ho he passat de conya, he investigat, he descobert i ja tinc un munt d'idees rondant pel cap!!!!

Com que la tela era molt justa em vaig inspirar en una brusa que vaig fer servir per anar a un casament quan estava embarassadíssima de la primera, així que aquí teniu el resultat:

Brusa tipus rat-penat, que en diuen

El coll em va sortir molt gran, així que l'he hagut d'arreglar.


Ara m'he de posar a fer més cosetes!!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada